Subject: Kutse piiride kättenäitamisele. Võru vald, Sika küla.
From: Erkki <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 08 Feb 2024 11:35:33 +0000

Lp.25131 Rõuge-Verijärve tee katastriüksuse omanik

Eesti Vabariik, volit.Transpordiamet  [email-masked]

                                Meie       08. veebruar 2024

Kutse piiride kättenäitamisele

Teatan Teile kuuluva 25131 Rõuge-Verijärve tee (91804:003:3280) katastriüksusega
piirneva Võru vallas Sika külas asuva Viidjärve (91804:003:0182) ja Oramäe
(91804:003:0210) mõõdistamisest. Mõõdistamisega viiakse läbi Viidjärve  ja
Oramäe katastriüksuste piiride muutmine.  Ühisel piiril on neli ühist
piirimärki:

Piirikirjeldus- Raudnõmme

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

2

metalltoru

*teemaa serv

*14m tee teljest

taastatud

-

3

metalltoru

sirgjooneline

-

paigaldatud

-

Piirikirjeldus- Viidjärve

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

3

metalltoru

sirgjooneline

 -

paigaldatud

-

4

metalltoru

*teemaa serv

*10m tee teljest

paigaldatud

-

5

metalltoru

sirgjooneline

-

paigaldatud

-

Märkused taastatud, olemasolevate ja paigaldatud piirimärkide kohta:

Piirimärk piiripunktis 2 on taastatud Viidjärve katastriüksuse registreeritud
piiripunktide koordinaatide alusel (14m tee teljest).

Piiripunktid nr 3 ja nr 4 olid varem tähistamata teemaa serva punktid.
Piiripunktid määrati 25131 Rõuge-Verijärve tee katastriüksuse registreeritud
plaani järgi teemaa serva 14 ja 10 meetri kaugusele tee teljest. Tee telje ja
teemaa serva määramiseks on mõõdistatud mõlemad tee servad, mille alusel on
arvutatud tee telje asukoht. Viidjärve katastriüksuse registreeritud
piiripunktide koordinaatide järgi pidi piiripunktide nr 5-6 vahelisel sirgel
olema piiripunktis nr 2 (number Viidjärve katastriüksuse registreeritud plaanil)
piirimärk. Piiripunktis hävinenud piirimägi koordinaatide järgne asukoht jääb
2.3 meetri kaugusele teemaa servast. Kuna piiri selgeks mõistmiseks paigaldati
piiripunkti nr 5 Viidjärve katastriüksuse registreeritud L-EST koordinaatide
järgsele sirgele teemaa serva, 10 meetri kaugusele tee teljest, metalltoru, siis
otsustati piiripunktis nr 2 hävinud piirimärki mitte taastada ja jätta see
nüüdse Viidjärve katastriüksuse mõõdistamisega piiripunktide koosseisust välja.
Piiripunkti nr 5 asukoht kattub Viidjärve katastriüksuste registreeritud
analüütilise teemaa serva punkti koordinaatidega.

Aeg ja koht

Kutsun Teid nimetatud katastriükste ühisele piirile taastatud ja paigaldatud
piirimärkide kättenäitamisele 20.02.2024 algusega kell 9.00 lisatud Viidjärve
skeemil tähistatud piiripunkti nr 5 juures. Piiride ja piirimärkide
kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksusel looduses. Oma soovist osaleda
katastriüksuse piiride kättenäitamisel palun teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.
Kui keegi piirnevate kinnisasjade omanikest osalemise soovi ei avalda, siis ma
kohale ei sõida.

 Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

Kui Te ei saa piiride  kättenäitamisele tulla, palun teavitage mind sellest
kirja lõpus oleva e-maili või telefoni teel. Samadel kontaktidel saate esitada
ka täiendavaid küsimusi. Piiri kättenäitamisele võite saata ka esindaja. Palun
mind sellest eelnevalt teavitada ja esitada mulle esindust tõendav volikiri. Kui
Teil on piiri või piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb need esitada
hiljemalt piiride kättenäitamisel maastikul. Teie poolt esitatud märkused,
taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

Piiriprotokolli allkirjastamine

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll, mida
saate allkirjastada digitaalselt. Soovi korral saate ilma piiride
kättenäitamiseta piiriprotokolli allkirjastada.

Piirimärkide alalhoiukohustus

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või piirimärke
iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Vallo Hansen

Maamõõtja. Maakorraldustööde tegevuslitsents nr 616MA-k

Tel: +372 5115145

Kutsele on lisatud (Viidjärve ja Oramäe piiride muutmise) piiride kulgemist
selgitav skeem.